sobota 12. listopadu 2016

štacheta

čili (pro neznalé dialektu mého domova) lata do plota



Při náhodné kontrole našeho letitého plotu jsem zkonstatovala, že jeho štachety vlastně velmi dekorační ! Když jsem jednu plaňku zkusmo uchopila, kus štachety mi zůstal v ruce, zbytek naštěstí zůstal stát  a moje rodina se válela smíchem. Ignoranti ! Zajímá je více to, co bude k večeři, nežli fakt, že nám ten plot za chvíli spadne.


Šitý náramek je vytvořen ze sbírky lesklých, matných i průsvitných ohňových perlí, rokajlu a lisovaných korálků, vše českého původu. Barevně je laděn od černé, přes šedivou až k průsvitné. Jako šicí nit jsem použila japonské nymo, zapínání je řešeno kovovými očky a karabinkami. Délka náramku je 18 cm, šířka 3 cm.

Náramek jsem šila pro soutěžní téma "neberte se tak vážně" týmu Šitého šperku. Vždy, když se na něj podívám, vidím náš vesele se hroutící plot.


Šperk byl vytvářen s dobrou náladou v přítomnosti kocoura a kočičky

Žádné komentáře:

Okomentovat