středa 14. března 2018

symetricky nesymetrická

Jednou jsem viděla na internetu (kde - paměť mi už neslouží nejlépe) paličkovanou čtvercovou dečku, ktará mě zaujala. Byla symetricky-nesymetrická a moc se mi líbila. Klasické pláténko, čtyři růžky a listečky - na ty jsem obzvláště pyšná, bylo jich alespoň 50, nežli jsem se odvážila s nimi na veřejnost. Autora podvinku neznám - olmouvám se ! Vím, že autorky jsou na to velmi citlivé.




Čtvercová dečka je jednoduchá a přitom efektní. Plátěný čtverec (10x10 cm) je bohatě lemován paličkovaným okolkem šířky 5.5-7.2 cm z béžové nejtenčí kordonetky, žádná tlustá perlovka ! Spolu čtverec cca 24x24 cm. Obojí je předepráno a jemně natuženo permanentním tužidlem. Jednoduchý, nepřezdobený styl předurčuje dečku spíše do modernějších interiérů, vzor není zrovna klasický. Po ušmudlání perte ve vlažné vodě mýdlem či saponátem, ale s citem ! Těsně před uschnutím přežehlete a opět bude jako nová.



Při paličkování neskutečně otravoval kocor, houpající a klapající paličky ho úplně fascinovaly. Špendlíky jsem ubránila všechny !

Žádné komentáře:

Okomentovat